Újit a Heineken

A világmárka Benicio del Toro-val hívja fel a figyelmet a sör kevésbé ismert értékeire.

Bárhová megyünk a világban, a jól ismert zöld üveg, a piros csillag és a mosolygós „e” betű régi barátként kacsint ránk. Mindannyian tudjuk, hogy mire gondoljunk, ha azt halljuk, Heineken, de vajon mennyien vagyunk tisztában azzal, hogy mi van az üvegbe zárva?

heineken.PNG

Annak ellenére, hogy naponta 25 millió Heinekennel koccintunk világszerte, mégsem tudunk sok mindent a népszerű sörről. Éppen ezért a márka új, integrált kampányt indít el, amelynek középpontjában maga a Heineken és a kevésbé ismert története áll.

A Több van a csillag mögött elnevezésű kampány központi eleme a hazánkban szeptember közepétől látható TV reklám, amelyben Benicio del Toro, Oscar- és Golden Globe-díjas színész játssza a főszerepet. A filmben Benicio a márkára jellemző frappáns módon ironizál és hívja fel a figyelmet arra, hogy a Heineken az egyetlen sör, amelyet a fogyasztók 192 országban – mindenhol azonos minőségben – élvezhetnek.

„A fogyasztói visszajelzések alapján elmondhatjuk, hogy az emberek érdeklődnek a márkák háttere, története iránt. Ezért arra gondoltunk, hogy idei kampányunkban betekintést engedünk a kulisszák mögé. A Heineken 143 éve indult el világhódító útjára, büszkék vagyunk arra, hogy ennyi év alatt egy innovatív világmárka lett, ugyanakkor meg tudta őrizni eredeti karakterét úgy, ahogy Gerard Heineken azt megálmodta” – mondta Gőcze Csilla, a Heineken márkamenedzsere.

A Magyarországon reklámokkal induló kampány az ősz folyamán kiegészül ATL és BTL elemekkel.

A márka új reklámmal jelenik meg az UEFA – bajnokok ligája kapcsán is, amelyben José Mourinho, a Manchester United sztármenedzsere mond lelkesítő beszédet a futballt és a Heinekent szeretőknek. A hazánkban egyelőre csak a You Tube-on látható, Guy Ritchie rendezte kisfilm itt tekinthető meg.

A Heinekenről

A világ közel kétszáz országában kapható Heineken eladási volumene alapján az első számú globális prémium sörmárka. A Heineken nem csupán egy sör a sörpiacon. Olyan élmény, amely képek, érzések és érzelmek útján ébred mindenkiben bárhol és bármikor. Kellemesen telt ízét, a speciális gyártási technológiának és az egyedi "A" sörélesztőnek köszönheti, amelyek 1873 óta garantálják a teljes élvezetet. A HEINEKEN soproni sörgyára 2004 óta gyártja a kifogástalan minőségű Heinekent, amit a magyar piac mellett 6 országba exportálnak.

Fogyasszuk felelősséggel!

Következő bejegyzésünkben pedig egy igazi élménybeszámolót olvashattok az Amszterdamban található Heineken Experience-ről!

Megosztom Facebookon! Megosztom Twitteren! Megosztom Tumblren!

Az eredeti cikk itt érhető el

Leave a Reply